torsdag 18 juni 2009

Skitgubbe

Käre nån vilken dålig bingoutropare det var i kväll. Såhär dåligt har det aldrig gått för mig på bingon. Men jag ger inte upp. Jag ska dit igen någon gång i sommar.

Nu ska jag börja laga mat inför morgondagen. På min lott står det köttbullar (hemlagade givetvis), Västerbottensostpaj, bröd och en smarrig jordgubbstårta. Bottnarna har kallnat nu så det är bara till att fylla härligheten. Garnera gör jag i morgon.

På gammelgården är det dans kring midsommarstången i morgon och där lär vi nog hamna. Bäst att passa på nu när Neneh är här och kan dansa loss med Charlie. Jag avskyr dans kring midsommarstången. Kanske kan det bero på att jag en gång i tiden trodde att stången var en symbol för en snopp? Vad vet jag? Dansa runt en snopp vill jag då inte göra. Då finns det annat kul man skulle kunna göra med en snopp:) Skojar bara.......

Godnatt och glad midsommar på er.