söndag 28 september 2008

Sköna söndag

Idag fick jag sovmorgon till 8.45 (Tage tycker att jag sovit bort halva dan....). Det var välbehövligt eftersom jag var uppe till tolv igår, det tar på krafterna när man börjar bli gammal hahaha.
Hade en riktigt trevlig kväll igår. Jag har ätit godare mat men hade så himla trevligt sällskap att jag kunnat äta havregrynsgröt!!
Barnen uppträdde och var så söta att jag var tvungen att gråta en skvätt.
Det var mycket folk och väldigt trångt. Tyvärr så fastnade min GIGANTISKA fot i en stol så jag ramlade in i ett element. Idag har mitt lår en jättesnygg lila färg.......precis en sån färg skulle jag vilja ha på ögonskugga btw.

Idag har min sambo städat förrådet på nedervåningen, trevligt, nu kan man faktiskt gå in där utan att trampa på alla Tupperwareburkar som ligger på golvet. Som tack har jag bakat plommonpaj som vi glufsat i oss med grädde på.......mindre bra!!

Nu ska jag fortsätta att röja i kontoret som jag började med för en månad sen ungefär. Undra när jag blir färdig med det??

Inga kommentarer: