lördag 6 september 2008

Kalasdag

Idag har vi varit på kalas och svullat tårta, kakor och bullar. Dessa läckerheter sköljdes ner med kaffe latte!! Underbart.
Barnen lekte snällt och slogs inte så värst mycket. Skönt när man kan slappna av lite grann.

Annars har jag varit lite trött efter min resa till Falun. Det är ansträngande att shoppa och äta gott ska ni veta.
Så jättemycket shopping blev det inte men en kofta och väska till mig, och två tröjor och byxor till Charlie.

I morgon ska jag iväg och ha blingovisning igen. Kul!!
Charlie ska vara hos Tilde med föräldrar och jag hoppas att han håller sig i skinnet. annars får väl någon vuxen hålla i det......

Sov gott

1 kommentar:

Gunilla sa...

Det här med att jag skulle hjälpa dig med bantningen, var det roligaste jag läst idag:) Jag är urusel på det, så där är jag inte till nån hjälp.

Tygerna säljs hos www.jofotex.se
och man kan lägga en förhandsbeställning på kanintyget hos www.jnydesign.se
Jofotex har ingen webbshop, men vet man vad man vill ha så skickar de gärna hem.