fredag 12 september 2008

Puh!!




Idag har jag lämnat in min andra uppgift i psykologin. Det har tagit mig hela veckan att göra den så nu känner jag mig mycket nöjd.


Tänk vad spännande det är att läsa psykologi, speciellt när man är som jag är;=) Någon lärobok behövs knappast......




I morgon bär det av till Lofsdalen. Jag längtar dit vansinnigt mycket. Jag har inte sovit där på ett halvår minst. På söndag ska jag ha visning hos Nina. Hon är en fena på att baka så det ska bli både gott och roligt att åka dit.
Jag gjorde en layout till Ninni idag. Hon har precis kommit hem från sjukhuset i Umeå så hon kan behöva en liten uppmuntran. Korten på lo:n är på blommor som hon fick av mig på sin födelsedag i april.
Det andra kortet är på Tilde och Charlie som hade jättekul när vi åt middag, de matade varandra med majs. Har ni sett vad söt Tilde är i sin nya tunika......blingo såklart!!
Ha en trevlig helg allesammans


2 kommentarer:

Carolas vardag sa...

Klart jag skulle vilja ha en demo i Sveg:)Är du sugen på att gå på TW demo??Vart ligger Sveg ågonstanns;)??Hur långt är det dit från Backe??Kram

Anonym sa...

Glöm frågan om Backe:)jag var på helt fel del av sverig:)men nu vet jag vart Sveg är:)ha en trevlig helg