tisdag 9 september 2008

Aj aj aj aj aj aj

Jag måste erkänna att jag glömt hur ont foglossning kan göra!
Det är ju helt sjukt, det går ju inte att gå nästan, och jag som vill till IKEA!!

Jag har haft foglossning med vartenda barn jag burit och det var inte lättare när man var 20 kan jag lova. Tack och lov att det är hormonellt......hade jag haft så här ont för att jag är tjock hade jag aldrig förlåtit mig själv.

I morgon skulle Tage FÖRSÖKA att ta sig hem! Vadå försöka?? Är det svårt att sätta sig i bilen och köra hem eller?? Jag hade inte haft några som helst problem att åka ifrån skogen......men det är jag det!

Jag tänkte gå upp i skogen med Charlie idag men ett ihärdigt spöregn satte stopp för det. Vi kämpade tappert i sandlådan en halvtimme men sedan var vi dyblöta bägge två. Efter middagen (som Charlie sa mmmmm åt) så åkte vi ner på biblioteket och läste lite böcker. Charlie roade sig med att möblera om i bokhyllorna och jag satt och läste en tidning.
Det var ganska mysigt på bibblan faktiskt. Undra varför vi aldrig gått dit förut?

Eftersom jag har så ont och mina auktioner går så bra så har jag shoppat lite idag. Ett par vita byxor och en svart tröja från Lilla Mirakel. Byxorna såg så sköna ut att jag inte kunde låta bli dom bara. Vitt är väl inte så praktiskt men det går ju att tvätta.

I morgon hoppas jag att Charlie inte grinar när jag lämnar honom på dagis. Han grinar nästan varje dag fortfarande. Jag fattar inte varför, han har världens snällaste fröknar och han slutar så fort jag gått. Det är väldigt jobbigt i alla fall.

Godnatt på er alla

Inga kommentarer: