torsdag 11 september 2008

Frågestund

Vilken svordom använder du mest?
Vill inte skriva det helst.....skäms
Äger du en iPod?
Nej.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
07.50
Använder du flip-flops?
Ja alltid på sommaren.
Var köper du dina matvaror ifrån?
Ica och Willys
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja, helst
Vilken var den senaste filmen du såg?
P.s I love you
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Med en vän som oxå har barn:=)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En kitchen Aid.
Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja min sambo....men det fick han ångra!!
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej.
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Krakel Spektakel
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Jag är ju svag för Carola....
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Inte vad jag kan komma på.
När var senast någon stötte på dig?
Tage gjorde några tappra försök för 7 år sedan.
Vad åt du till middag senast?
Stekt fisk, ris och ärtor.
Gillar du huvtröjor?
Nej, jag får panik. Det känns som om de ska strypa mig.
Kan du vissla?
Ja rätt bra tycker jag faktiskt.
Vem var den senaste som ringde dig?
En blingosäljare.
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Kållerado på Liseberg älskar jag.
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Ja självklart finns det de som gör det.
Vilket riktnummer befinner du dig i?
0680
Tittade du på tecknat när du var liten?
Nej inte mycket. Har aldrig gillat tecknat.
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Är det här ett skämt eller?? Jag bor i Sveg......I Sundsvall ca 25 mil bort finns ett stort med ca 100 butiker, i love it!!
Hur många syskon har du?
Alldeles för många känns det som ibland....men jag har två systrar som jag känner, samt en bror och en syster som är bortadopterade.
Är du blyg inför det motsatta könet?
Det beror väl på vad som förväntas av mig;=)
Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen.
Äger du några band t-shirts?
Nepp
När flög du senast?
I november 2003.
Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Två stycken och en kökssoffa.
Läser du för skojs skull?
Japp, jag läser varje dag.
Pratar du några andra språk?
Engelska.
Diskar du din egen disk?
Diskmaskinen och Tage brukar hjälpas åt.
Har du gråtit offentligt?
Ja.
Har du en stationär dator eller en laptop?
En laptop.
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Inte alltid, men ofta.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Nej.
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Det beror på vad han har för intentioner.....
Kan du kasta macka?
Ja.
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej.
Vad har du med dig in på bion?
Popcorn och cola.
Vem var din favoritlärare och varför?
Jag hade faktikt ingen när jag tänker efter.
Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej, inte vad jag vet.
Vad har du för väder?
Regn.
Har du en blogg?
Ja.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Barnkunskap
Gillardu att flyga?
Nej!
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor
När sov du senast på golvet?
Igår på avslappningen efter chi-ball.
Vilken är din favoritdrink?
Nåt fruktigt.
Gillar du din boende-situation?
Ja, för det mesta
Vilken är din mammas hemstad?
Sollefteå
Din pappas hemstad?
Vet inte ens vem karln är.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
8-9 timmar
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nä, oftast inte.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Jajamen.
Vilken är din favoritfrukt?
Vindruvor och Pink Lady.
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Ja.Jag är en kalorijägare
Hur gammal blir du nästa födelsedag?
38
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja, fast inte gentemot andra än mig själv.
Tror du på liv på andra planeter?
Nej.
Vem var den sista personen som gjorde dig arg, riktigt arg?
En mycket trångsynt släkting.
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Jag tror på Gud Fader.
Vad var det senaste du åt?
8 rutor schweizernöt.
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Lika bra med bägge tror jag.
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Ingen aning.
Gillar du senap?
Usch!!
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Det blir bättre när du sovit på saken.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Aldrig i mitt liv.
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen aning.
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nix.
Tycker du om att krama folk?
Ja men inte vem som helst.
Skulle du säga att du är trendig?
Fråga min dotter......
Äger du en digitalkamera?
Ja.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Maria Lindqvist när hon spelar Sally.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja, skitirreterande!!
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Ingen vad jag kan komma på.
Tycker du att du är attraktiv?
Nej inte så det stör precis.
Vad är du allergisk mot?
Pollen, pälsdjur.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej.
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Säkert Göran....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vilken rolig frågestund. Jag har kopierat frågorna och lagt i min blogg på Familjeliv. Har massor av såna där i bloggen Onödigt vetande.
Allt bra annars?
Kram // Anna-Karin

Carolas vardag sa...

Håller med föregående talare:)Tycker också sådant är roligt:)Jag såg också P.S Ilove you som senaste film:)Skit film:/Måste nog göra denna lista jag med:) fast jag känner att din och min lista kan lätt bli rätt lika tror jag:)Ha en trevlig helg KRAM

Anonym sa...

HAhahAHA! Göran! Klockrent!

Carolas vardag sa...

Gud va glad jag blev när du hade mej som Idol:)Gulligt av dej:)

Helen sa...

Du är rolig!! Jag skrattade:) Lustigt att du också känner dig stryp i huva.
Helen