torsdag 25 september 2008

Boring boring boring

Urk vad uttråkad jag är. Jag har mycket som borde göras, men det blir bara inte gjort.
Ingen lunchdejt hitta jag heller. Men i morgon blir det Mora och McDonalds, mums vad gott.
Jag ska oxå in på Mio och handla lite.
Idag har jag köpt stövlar i Falun. Tyvärr kunde jag inte åka dit och hämta dem själv så min snälla Jenny tar med dem hem. Hoppas att de passar, men det borde de göra eftersom det är stl 42!! Ja! Jag har stl 42!! Det skulle inte vara så lätt för mig att hålla balansen om jag hade 37 precis. Synd bara att man måste leta skor på nätet, i Sveg finns det nada att köpa i skoväg.

I helgen vankas det fest i Lofsdalen. Det ska bli kul. Det ska dit några busiga tjejer från Sveg som jag ska hålla ett öga på;=)

Nej nu MÅSTE jag dammsuga, och röja i gästrummet så mammas lille valp har någonstans att sova i natt.
Bye bye

1 kommentar:

Anonym sa...

JASÅ, så han kan du fixa i ordning till, men när en annan kommer och ska sova där i en hel helg så möts man utav ett bäcksvart rum med skrot och avslagna element. Hmmm......