fredag 25 januari 2008

Vilken dag......


Vilken dag......solen skiner från en klarblå himmel och det är hur mycket snö som helst!! Jag älskar när det är sådan här vinter.
I morgon åker vi till Lofsdalen och åker skidor på fjället som ni ser på bilden...längtar.
Daniel ska på skotertävling och jag blir nervös bara jag tänker på det. Bilderna ovan hittade jag igår när jag städade kontoret. Daniel säger att det går lungt till när han åker skoter....vad tror ni?? Morsan lurar man inte hur lätt som helst, och nu har jag dessutom bildbevis!!
Nu ska jag sätta på kaffe och ta en bit kaka.
Ha en trevlig helg, det ska jag!!

5 kommentarer:

Gunilla sa...

Lugnt??? Det ser inte så lugnt ut. Jag tycker det väldigt högt ut. Gulp.
Ha en härlig dag i backen.

KRam

Maia sa...

U-ha! (Danskt skojigt uttryck för ojojoj)

Ibland är det bäst att inget veta. Men det handlar ju också om perspektiv, både när det gäller att ta foton och om att bedöma vad det är att ta det "lugnt". Har samma definitionsproblem med David tycker jag. Vi har definitivt inte samma perspektiv alltid.

/Maia

Helen sa...

Åh, vad härligt det låter!! Massa snö och va inne o fika...mmm
Det ser ju kul ut att åka på en sån där snösak, lite farligt kanske..har man hjälm???
Jag skall åka o handla ingredienser till dina hallonbrownies.Imorgon ska jag baka..spännande!!
ha en skön helg
kram
Helen

Helen sa...

åh, nu läste jag på gunillas blogg att du bakar bullar med blåbär o mandelmassa...är det på nåt speciellt sätt eller görar du bara på det??
Kan du inte flytta hit?? Jag behöver en fika-kompis ..alla jag känner är nyttiga????
kram
Helen

Carolas vardag sa...

Lungt???Hur är det så det är full fart då??Ja inte lätt när man har killar som gillar motorer med far i:)Vi hade iallafall en trevlig Big Weeks vaka:)jätte kul skulle nog vilja bli gruppledare tror jag;)Då då rekryterar du något???Kram så hörs vi