onsdag 30 januari 2008

Vad har hänt??


Jag har fått värsta pysselanfallet.....Idag blev jag akut sugen på att sy, jag hade ingen aning om vad jag skulle sy. Det var ingenting jag behövde precis....Så jag sydde en blöjförvaring och la ut på tradera för 1;-. Vi får väl se om det är någon som nappar??
Idag har jag promenerat ner till Dollarstore och köpt en ljuslykta som jag ska ha ute. Den ligger fortfarande kvar i bilen så inte Tage får syn på den. Nu har den legat där flera timmar så när han ser den är den ju inte ny längre, eller hur?? Nej den är inte ny Tage!! Jag har haft den ett bra tag nu, har du inte sett den?? Det här är helt vattentätt.....
Fikat en massa godsaker har jag gjort hos Linda, tack så mycket!! Inspiration fick jag oxå....nu ska jag fixa sängen Charlie ska ha i sitt rum. Jag får dra fram den i morgon för jag bara nämnde det för Tage och han skrek rakt ut!!
Nu ska jag sooooooova
Godnatt

2 kommentarer:

Gunilla sa...

Pysselanfall är bra. Måste tipsa dig om en sida:
www.hemgjort.se
Där kan man sälja sina handgjorda saker.

Gunilla sa...

Nej, fel adress!!!!!!

Så här ska det vara:
www.hemmagjort.se