lördag 26 januari 2008

Proffsigt och mindre proffsigt



Nu är den nästan klar min första LO, inte Livets Ord alltså utan en layout. Det heter så på scrapspråk.......Jag har talat på msn idag med ett proffs så nu kan det hända att jag svänger mig med för en del, okända uttryck!! Hahahaha hoppas ni förstår att jag drygar mig.
Jag kommer inte längre än så här med min lo idag. jag tänkte skriva Charlies vikt och längd i den där grejen längst till vänster( har redan glömt vad den heter på scrapspråk). Jag tycker det ser tomt ut längst ner...vad tycker proffsen?? Jag tycker att pappret uppe i högra hörnet är sååååå fint att jag inte vill ha så mycket där, eller?? Kan man vara en minimalistisk scrappare??
Idag har Charlie varit och klippt sig hos ett proffs. Han blev såååå söt tycker jag. Tyvärr så var han helt uppslukad av mjölken så han vägrade att titta in i kameran.
Daniel var jätteduktig i Norge idag. Han gick till B-final och där kom han 3:a. Bra jobbat Daniel!!
Det måste ha varit mammas blåbärsbullar som gav dig energi!!
Det blev ingen tur på fjället idag. Charlie hade växtvärk i natt och for runt som en elvisp i sängen hela natten. Vi gör ett nytt försök i morgon.
Var snälla när ni kommenterar min lo, mitt självförtroende är inte stort vad det gäller det här.
Men ljug inte!!

3 kommentarer:

Hanna sa...

OJ! Otroligt fin. Är det verkligen din första LO? Fin färgkombo med pappren och så har du ju fått till en visuell triangel med hjärtana. Kan man vara en minimalistisk scrappare, frågar du. Det är ju det som är så härligt, man scrappar som man vill. Kör på. Mvh Hanna

Gunilla sa...

Snyggt Mathilda!!! Precis som Hanna skriver så har du fått till den triangeln som gör att LO:n får balans. Och att skriva viktinfo på "tagen" är ju smart!

Jättebra jobbat!

Kram från ett soligt Uddevalla

Carolas vardag sa...

Jätte fint jag gillar när det inte är så mycket tjaffs på scrappingen.Det ´blir så rörigt tycker jag.men detta blev mycket fint:)Du är duktig,Jag måste nog börja scrappa lite igen var ett tag sen nu men tiden finns ju inte heller hela tiden:)Jag säljer ju gärna Tupperware istället;)Hoppas du har det bra KRam