onsdag 30 januari 2008

Lo nr 2


Nu är den klar...min andra lo i min scrapkarriär. Det är ju egentligen bara ett kort men jag älskar motivet. Jag inser nu att man behöver mer än fina papper när man ska scrappa. Jag tror jag måste in och shoppa lite till.......
Idag ska jag träna pilates och gå på mammafika hos Linda. Hon har målat om i Mollys rum så nu får Tage det hett om öronen. Jag blir förmodligen väldigt dugen på att fixa ett riktigt rum åt Charlie.
Ni scrapproffs som läser min blogg får gärna kommentera, ni andra oxå givetvis......
Ha en bra dag.

3 kommentarer:

Gunilla sa...

Fin LO, stämningsfull o sköna färger.
Mamma-fika låter gott.Hoppas inte Tage får spel på dig....:)

Helen sa...

Va fint!! jättehärligtkort, det är så snyggt när man river i stället för att klippa..va nu det heter på scrapp-språk!!
kram
Helen

Carolas vardag sa...

Ååå va du grejar hela tiden:)hur hinner du med allt??Går du på något olämpligt eller;)Kram