onsdag 28 mars 2012

Stackars barn!

Alltså seriöst, jag är på så dåligt humör att jag nästan skrattar åt det själv. Minsta lilla grej får mig att skrika rakt ut och jag vill vara elak. Hemskt va?

Åkte till Dollar och köpte godis och skräpleksaker till barnen för att döva mitt dåliga samvete. Jag är verkligen hemsk när detta slår till. Jag känner mig helt maktlös, det är omöjligt att stoppa.

Nu ska jag sätta mig i soffan och läsa för dem tänkte jag. Och säga förlåt. Det har jag redan fått göra idag, men det skadar ju inte att göra det fler gånger om det behövs.
Är det någon som känner igen sig?
Eller är ni all glada, snälla och tålmodiga mammor jämt? Det verkar nästan så.....nu slog irritationen till igen;)
Bäst att sluta skriva nu innan jag berättar vad jag gjorde förut.

Inga kommentarer: