lördag 10 mars 2012

Inget att göra!

Jag avskyr att vakna en lördag och inte ha planerat vad jag ska göra med barnen. Är Tage hemma är det helt ok, men när jag är själv vill jag veta vad som står på agendan.
Jag vill åka längdskidor på fjället, Charlie vill leka med kompisar och Millie hänger med på det mesta.

Ibland undrar jag varför jag inte tycker om att bara vara. Kanske är det för att jag sitter hemma och läser hela veckorna, då är det ju skönt att komma ut på helgerna och se något annat.

Planen var att åka till Lofsdalen hela helgen men jag jobbade ju till 16.30 igår och då kändes det försent att ge sig iväg. Tur var väl det för det var tydligen halt igår kväll.

Ja vi får väl se vad dagen bjuder på för roliga saker. Eller bjuder? Det blir nog det som jag fixar som händer.

Inga kommentarer: