fredag 30 mars 2012

Klart!

Jaha, då var det gjort!
Jag kan nu titulera mig undersköterska. Helt plötsligt känner jag en stark längtan efter förr i tiden, då man skrev sitt yrke efter namnet i telefonkatalogen. Det hade varit något.

Jag har ju inte fått mitt slutbetyg men med tanke på hur bra provet gick så blir jag troligtvis godkänd. Vilken känsla det är när man får tentan i sin hand, läser frågorna och inser att man kan i stort sett varenda en. Det är härligt det!

Nu ska jag lägga mig i soffan och bara slappa en timme med en ny tidning. Sen ska jag hjälpa en kurskamrat och efter det blir det motion. Sen har jag ju nya kurser som väntar på mig......

1 kommentar:

Anonym sa...

Ååh! Vad du är duktig!!! Välkommen in i en jätteroligt och härlig värld med fantastiska möten med underbara människor. Kram Lena