torsdag 15 mars 2012

Och sjukstugan fortsätter......

Om man nu kan byta hjärtan på folk borde man kunna bota en så simpel sak som en förkylning. Jag är så urbota less på att bli förkyld varenda månad att jag saknar ord. Jag är den i familjen som oftast blir sjuk.

Jag har varit till doktorn och tagit alla prover som finns och det är inget fel på mig. Alla mina värden är bra, jag som tror varenda gång jag blir förkyld att jag har en allvarlig sjukdom.
Doktorn säger att det beror på att jag är allergiker som jag så lätt blir förkyld.

Ok, då är det väl så. Det är i alla fall fruktansvärt drygt.

Barnen har inte hostat så mycket i natt och just nu känns de feberfria så det kanske har vänt. Men vi vilar och tar det lugnt en dag till. Vila är det bästa man kan göra när man är sjuk, det är liksom ingen annat som funkar.
Planen är att vi ska till Lofsdalen i helgen så jag vill bli frisk NU!

Inga kommentarer: