lördag 28 januari 2012

Tankar

Jag har så mycket tankar som snurrar i mitt huvud just nu. Både bra och mindre bra tankar florerar och jag försöker sätta fingret på dem och verkligen känna av vilka som är bra.
Tankarna alltså.
Jag har lätt för att älta saker som inte är bra för mig, samtidigt så älskar jag att analysera situationer och händelser.
Vända in och ut på dem, vända dem upp och ner och dra dem fram och tillbaks.

Men nu är det ting som gör ont och är jobbiga. Jag vet att det är övergående så det är absolut ingen fara. Ibland går man ju igenom mer eller mindre jobbiga perioder i livet. Eller är det bara jag som gör det?

Frågan är hur jag ska göra?
Ska jag göra som jag brukar eller ska jag prova ett nytt sätt att agera?
Det blir det nya sättet för man måste vara öppen för förändring.

Nu ska jag fortsätta baka till mitt blingoparty i morgon..

Hoppas vi ses!

Inga kommentarer: