söndag 29 januari 2012

Dumt av mig!

Jag har en förmåga att inte säga stopp i tid. Jag låter saker och ting gå för långt ibland och så gör jag dumma saker jag inte borde.
Som att skriva på facebook att jag har en idiot i mitt liv. Är det mig själv jag skriver om eller?

Många skriver ju ut sin frustration över människor på facebook och jag tycker alltid att det känns obehagligt. Man frågar sig själv om det är mig de syftar på eller om det är någon annan.

Nu har jag gjort likadant själv. Och genast frågar en fin vän om vem det är. Tänk om hon trodde att jag menade henne? Det gör jag ju absolut inte!

Mycket dumt gjort utav mig. Jag funderar på om jag ska ta bort det eller låta det stå kvar. Det får stå kvar, som en liten påminnelse till mig själv att jag inte ska göra så mer.
Jag skäms faktiskt lite.

Varför gör jag något som jag inte tycker om när andra människor gör?

Det ska jag tala med mina kloka väninnor om.

Inga kommentarer: