fredag 20 januari 2012

Nu har det hänt!







Vi har bokat en resa!

Jag ska sitta med fötterna i en barnpool och titta på mina barn som leker i en vecka. På mitt huvud har jag en stråhatt, i handen en läskande (alkoholfri, jag är lättpåverkad i kyla, tänk er då värme....) paraplydrink och på kroppen har jag en minimal trekantsbikini, eller en stor och rymlig tunika, det beror på;).

Jag tror knappt det är sant men det är ju det. Jag har ju biljetterna framför mig!!

Nu vill jag nästan väcka Charlie och visa honom bilderna på piratskeppet med rutschkana rakt ner i poolen. Det bästa av allt är att det är all inclusive, varje morgon är det yoga och varje eftermiddag vattengympa, däremellan finns det gym och det ingår lektioner i scubadiving. Det sistnämnda avstår jag, jag vill inte vara under vatten.

Och så ska vi flyga. I tre timmar och trettiofem minuter. Undra hur många piller jag behöver?

Undra varför inte alla bilder syns......?
-Mathilda med sin mobil i handen.

Inga kommentarer: