torsdag 12 januari 2012

Min dåliga längdåkningskompis

Charlie åkte skridskor för första gången i sitt liv idag.
Här ser ni vår runda....jag glömde givetvis att stänga av tiduret så det ser ut som att vi åkte jättesakta, det gjorde vi väl inte Olivia;)

Min snälla vän fotar mig precis när jag är på väg att ramla. Ja, jag ramlar på plan mark ibland, dock inte idag.

Här är hon, min dåliga längdåkningskompis Olivia.

Vi tog oss runt Sundsätt och hade en helt underbar tur. Vädret var fint och vi höll ett tempo så att vi kunde surra hela tiden. Den här dagen lever jag länge på. Träningsvärken kommer förmodligen att påminna mig hela helgen om just denna skidtur.

Jag är så glad för att jag kom ut idag att jag är alldeles pirrig i magen.

1 kommentar:

Olivia sa...

Jag Har ALDRIG nån gång i mitt liv haft så ont i mina fötter .. men vi tog oss runt iaf :) Gör gärna om det snart igen