onsdag 18 januari 2012

Hårt arbete lönar sig.....

Jag fick ett G på min tredje inlämningsuppgift i hemsjukvård.
Ett G!!!!

Jag blev gråtfärdig och jättebesviken på mig själv. Att jag gjorde den när jag hade 39C feber, att barnen var sjuka och att Tage var borta på jobb tänkte jag inte alls på. Jag såg bara det där fula G:et som skulle varit ett MVG.

På min fjärde inlämningsuppgift fick jag ett MVG och det var jag ju såklart nöjd med.
Igår skickade jag in min sista uppgift som var lite jobbig faktiskt. Det gick inte att hämta svar som var självklara utan jag fick fundera mycket och hämta svar från personliga upplevelser.

Idag fick jag svar........
Hej Mathilda!

Ja nu har du fått mig att gråta!! (lite lättrörd)Du har gjort ett otroligt bra arbete/inlämning. Nu skriver du precis så man vill ha det. Du redovisar stor faktakunskap, du fördjupar dig i samtliga frågor. Dessutom visar du med exempel från dina erfarenheter. Du har gjort en jättebra beskrivning av hur du hjälpte din vårdtagare. Jag blev rörd. Jag vill att du tar med dig detta nu inför ditt slutprov som bokas genom din kontaktperson. Tänk på under slutprovet att du skall skriva precis så här. Lycka till!!


Tror ni jag är nöjd eller??

Inga kommentarer: