måndag 30 januari 2012

Bara tok!

Jag hade inte i min vildaste fantasi kunnat tro att så många skulle höra av sig och undra om jag var arg på dem. Det gör att jag skäms ännu mer för att jag inte kunde kontrollera min frustration.

Jag har i alla fall insett att genom att skriva kryptiskt om vad jag tycker, tänker och känner så blir oskyldiga människor lidande och det vill jag absolut inte.

Åh vad jag önskar att jag kunde få det ogjort. Det är ju så typiskt mig att jag nu hittat något nytt att älta;)

I morgon kommer Tage hem och det ska bli så skönt!
Jag har avsagt mig tömning av sopor, i och urplockning av diskmaskinen, lämning och hämtning av barn och att bära in ved under de två veckor han ska vara hemma.
Hemsk jag är va?

Jag har istället tänkt att överrösa honom med god mat, nystrukna kläder, hembakat bröd och umgänge med mig och barnen. Jag vet att han mer än gärna gör dessa saker för mig så hetsa inte upp dig för mycket.

Inga kommentarer: