torsdag 19 januari 2012

Tada!!

Har ni sett att jag fått upp gardiner? Gardinerna hänger på en gardinstång och den har jag satt upp, men den sista skruven fick jag hjälp med. Men det räknas väl inte?
Nu ska bara de hiskeliga stolarna bort så är jag nöjd.

Idag fick jag veta att Tage blir borta i tio dagar till. Ingen idè att flippa ur för inget blir bättre utav det. Jag önskar bara att jag på något sätt kunde hitta någon som ville tjäna en slant och vara barnvakt ibland. När jag var i tonåren satt jag jämt barnvakt men idag är det inte ett lika eftertraktat jobb.

Nu väntar sängen på mig och jag tror att jag struntar i att ställa klockan i morgon. Jag har pluggat som en idiot denna veckan och förtjänar lite vila tycker jag.

Godnatt




-Mathilda med sin mobil i handen.

1 kommentar:

Northtwig sa...

Jag satt JÄMT barnvakt till grannungarna när jag var yngre, men som du säger...det verkar inte vara så eftertraktat nu för tiden. Kanske behöver inte ungdomar idag jobba ihop sina fickpengar själv??