onsdag 8 april 2009

Skitsur

Ja just det!! Hur sjutton kan det visas skithockey två kvällar i rad på tv?? Jag har varken fått se DH eller Grey`s den här veckan. Igår visade de att Brothers and sisters skulle komme men icke. Åååååh jag är så sur att jag snart exploderar.

När kommer solen då? Idag trodde man ju att man var i Göteborg igen med skitvädret som var. Urk vad less jag är på skitväder. Och på sura människor. Inte på mig själv men på andra som är sura. När jag är sur så är det nämligen befogat;=)
Tage var ledig idag så han har bara jobbat några timmar!! Det gjorde mig oxå irreterad. Är man ledig så är man. Inte i min bransch svarar han då!! Byt bransch då.

Nu vill jag sova men har ganska mycket tvätt och disk att ta reda på så det blir nog inte än på ett par timmar. Hoppas jag är gladare i morgon.

Längtar til lördag då vi åker till Tänndalen. jag och Jenny ska sola och läsa tidningar har jag bestämt. Sen vill vi bli uppassade. God mat vill jag oxå ha. Det är väl det enda som känns riktigt säkert. Vädret kan man ju aldrig lita på.

Usch vad sur jag verkar. Men jag är ju det oxå. Sur och skitless. Tjock och fet. Trött och gring.
Skit samma. I morgon känns det bättre det vet jag. Millie har varit gnällig i kväll, det är nog därför jag är grinig, eller tvärtom.
Godnatt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men skäms människa!!! Här på Sveriges framsida i den allra bästa staden att bo i är det aldrig skitväder det borde du väl veta :)

Helen sa...

kram till dig, hoppas du blir glad igen..vilket jag är helt säker på!!!
helen