lördag 4 april 2009

Vilken skiteftermiddag.

Idag var vi på dop. Mycket trevligt var det. Charlie var inte tyst en endaste minut i kyrkan trots att jag hotade med att Hans skulle ta honom i örat. Inte särskilt pedagogiskt men jag ville ju att han skulle vara tyst.

Efter dopet åt vi så att vi nästan storknade. Att det var otroligt gott gjorde ju inte saken bättre, man ville ju ha av allt som fanns.
Charlie åt blodpudding igår. Det kom vi på aningens försent. Tre gånger ville han kissa under middagen. Sista gången så bajsade han. Sen bajsade han i byxan. Efter en halvtimme så bajsade han i byxan igen. Det var tom bajs i skorna. Hans nya vita Lacoste.....Efter ett bad i församlingshemmets handfat så fortsatte han att leka glatt.
När vi skulle gå hem ser jag att han kissat på sig!! Jag har inte tid att kissa sa han. Jag vill leka istället!! Jaja.....suck.

Nu har jag tvättat en massa äckliga bajs och kisskläder så nu ska jag duscha och hoppa i lopplådan.

BTW. Christian i Robinson är en riktig skitunge han med.

1 kommentar:

Carolas vardag sa...

Hahaha vilket roligt och annorlunda dop ni var på då:)Kram