måndag 27 april 2009

Skallebank

När jag gick hem från Sveg så kom huvudvärken som en blixt från klar himmel. Aj aj aj vad ont det gjorde. Vänstra ansiktshalvan var som bortdomnad.
Inget drömläge med två små barn hemma......Tage var på jobbet men lovade att skynda sig hem. Han kom tio i fyra!! Jag gick upp och somnade på två sekunder. Sov en timme och sen var det borta!! Underbart!!

Nu gör Tage glass med chokladsås och varma hallon till mig, och sig själv naturligtvis. Vi ska titta på sjukhuset.
Har för övrigt haft en kanonhelg. Vi hade så himla trevligt och mysigt när vi grillade i lördags. Så mysigt att jag vill göra om det varje helg fram till första snön;=) Snart är det helg med en extra dag ledigt. Det ser jag fram emot väldigt mycket. En av dagarna ska jag till IKEA!! Basta!!

See you....

Inga kommentarer: