onsdag 15 april 2009

Vårstädning

Idag har vi städat på vår uteplats. Tage var snäll och bar fram möblerna så mamas ska kunna sitta ute och fika när vi träffas. Såg just väderprognosen och i natt ska ett snöoväder dra förbi här. Jag älskar verkligen snö, eller inte!! Inte nu i alla fall. Det har ju varit så varmt att jag fick promenera utan jacka.

I morgon får jag lön och då ska jag handla så himla fina kläder till barnen som jag sett. Tänk att det kan vara så roligt att handla kläder till dem. Daniel och Evelina får varsin slant så att dom kan handla själva.
Annars händer det inte mycket här. Igår fick jag tårta hos Veronica. I morgon fyller Alex år så då blir det tårta där, och på fredag är det kalas hos Hanna:=) Tur att jag kommit igång med mina promenader.

Nu ska jag se på sjukhuset och sen ska det städas:=)

Inga kommentarer: