fredag 24 april 2009

Fredag I like.

Vilken härlig fredag jag haft!! Strålande sol och fika dagen lång. Kan det bli bättre?? Som grädden på moset så kommer Daniel med en Mc Feast och kycklingbitar från Donken. Denna fredag ska jag komma ihåg länge, länge.

I morgon ska det städas i trädgård och uterum. Inne behövs det oxå städas men det känns oviktigt när solen ska skina hela dagen. För att vi ska få något gjort ska vi ha grillknytis vid 17.00. Det innebär att vi MÅSTE få lite ordning här på Sörmovägen 28. Så vill ni grilla med ett gäng småbarnsföräldrar så är det bara att dyka upp vid femsnåret. Det blir mycket kladd och barnskrik men väldigt trevligt känner jag på mig.

Nu ska jag sova så att jag orkar upp med charlie i morgon. Han har en dumper som väntar på honom. Gissa om han kommer att bli glad??

Godnatt

1 kommentar:

Sussa sa...

om jag stannar till hos dig imorgon när jag kommer från lofsdalen... får jag grillat till middag då?... mmmmmmm.... det lät inte helt fel tycker jag... ;-)