tisdag 27 januari 2009

Trevliga tisdagen




Drömmar som smälter i munnen

En liten tjuvkik på blingos vårkollektion. Evelina blir nog inte glad när hon ser sig själv på min blogg men det skiter jag i!! Hon har fått en jacka för 1500;- för att ställa upp som modell, så det så.

Veronika och Johnny var här och fikade på förmiddagen. Det var så mysigt och trevligt. Johnny är som en väninna och det är en komplimang. Det är det inte alla karlar som är.
Idag har jag bakat drömmar och marmorerade brownies med hallon. Jag ska ha blingovisning här i morgon kl 19.00.
Alla är hjärtligt välkomna att fika och se på fina kläder.

Idag har Millie "bara" ätit 8 gånger hitills, det blir nog en låååååång natt för min del.
Bye

3 kommentarer:

Hanna sa...

Millie ser aningen uttråkad ut som modell... :-)

Carolas vardag sa...

Hahahha Millie ser något skojig ut:)Ja hade det inte varit för avståndet hade jag tittat in:)Kram

Anonym sa...

Hur ska jag ta det att han är som en väninna? Har jag blivit flata?;) //V