torsdag 29 januari 2009

Kaxig


Idag ville Charlie prova kläder igen. Han tycker det är skojigt så länge jag tar kort på honom som han sedan får titta på. Jag tycker han ser så kaxig ut på detta kortet.
Goda vänner förgyllde min förmiddag och jag åt som vanligt för mycket tårta. Men nu tror jag att jag slänger den, jag ska bara ha en liten bit till först......
Visningen igår gick bra och vi satt kvar länge och tjatade. Det var kompisar här som jag inte träffat på länge och det var så roligt att se dem igen. Fast man bor på en liten ort så blir det inte av att man ses så ofta som jag skulle vilja.
I morgon bär det av till Lofsdalen för att hälsa på Ninni. Charlie har stått vid bilen halva em och velat åka. Inte lätt att fatta vad i morgon betyder......Vi ska käka lunch på hotellet har vi bestämt, sen blir det lek i den nya lekparken.
See You

3 kommentarer:

Brunkullan sa...

Cool kille!

Carolas vardag sa...

Söt öge:)Kram och trevlig helg

Anonym sa...

Jag jobbade på Norrskenet idag..saknade charlie..men kom på att han är 15 timmars nu..
ska vi ta en fika nån dag?
kram