onsdag 28 januari 2009

Man får det man säger

Det blev en lååååång kväll och en ännu läääääängre natt. Tage somnade sött med Charlie runt halv åtta och sen var det bara jag och Millie som var vakna. Millie var ovanligt sällskapssjuk och SKREK så fort jag la ner henne. Det funkar ju skitbra när man ska dammsuga och skura golv, eller ringa potetiella blingosäljare......

Nu är i alla fall golven skurade och kakorna bakade så nu kan jag bara plugga lite namn på kläderna, kanske somnar jag en stund oxå. Millie åt mellan 4 och 5, sen vaknade Charlie vid sex så jag är inte görpigg idag precis.

Hoppas vi ses i kväll, det finns mycket tårta......

3 kommentarer:

Brunkullan sa...

Mmmm, det låter gott med tårta! Vi ses ikväll.

Carolas vardag sa...

Ja Mathilda det är inte bara att va mamma:)man har så mycket att stå i hela tiden:)Kram

Anonym sa...

åh... jag som hade velat haft tårta... du vet ju att jens är bota på veckorna... grrr... ;-) jag får väl titta in en annan dag å se kläderna!!