onsdag 21 januari 2009

Do not disturb.....

I morgon måste jag få lite gjort. Jag ligger grymt mycket efter med en del viktiga saker och nu börjar jag få panik!!
Min söta Evelina kommer hem i morgon. Hon har lovat att vara med mig hela helgen och det ser jag fram emot. Jag har en massa saker som hon ska få hjälpa mig med, min blogg tex. Alla mina olika typsnitt har försvunnit, min räknare har säckat ihop och på vädret står det att det är +29 C i Sveg. Det är det inte ofta så det är något som är skumt.....

See You

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du förtjänar en mammablogg award! Hämta den i min blogg. Kram Annica

Anonym sa...

en award till dig finns i min blogg!

Gunilla sa...

Hmm...29 plusgrader i Sveg. Inte dåligt. Rena rama turistvädret ju!

Carolas vardag sa...

Ååå tror fan jag kommer till Sveg med detsamma:)Kram