lördag 31 januari 2009

Brrrr

Kallt som sjutton har det varit idag. Jag gjorde dock en repa ner på Sveg och uträttade lite ärenden som jag borde ha gjort för några veckor sedan.....
Var på meandi-party idag hos T. Mycket trevliga människor, fina kläder, gott fika och ett hål i plånboken summerar partyt. I morgon ska jag på ett till......

I kväll har jag scrappat och sytt. En god vän ska få en grej av mig som jag tänkt göra åt henne i minst ett år. Men nu är det gjort. I morgon får hon den, gissa vad det är Linda??
Natti natti

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan visst kommentera mina inlägg, mamma. Jag måste bara godkänna det du skrivit innan den dyker upp publikt på bloggen!

Linda sa...

Haha, jag har ingen aaaaaning vad det kan vara...;-)

Carolas vardag sa...

ÅÅÅ va spännande:)kankse kan du lägga ut ditt alster:)Kram