torsdag 15 januari 2009

Gullungar


Charlie älskar att sitta i soffan och mysa med Millie.

Nu är det snart dags att åka till Stockholm. Jag mår bra och det känns inte som att det är några åkommor på väg heller, underbart!! Jag har varit förkyld i fyra månader så det är på tiden att det släpper tycker jag.
Jag har hittat en galleria som ligger precis vid hotellet så jag ska dit och kolla läget lite.

Igår var vi och vägde Millie. Hon hade gått upp 750g på två veckor och vuxit 3 cm. Vilken tur att inte en annan går upp lika mycket. Jag ska inte klaga för just nu går vågen bara neråt:=). Men det är en väldigt lång nerförsbacke å andra sidan......

Annars händer det inte något speciellt. Dagarna ser likadana ut, amma, byta blöja, slänga i en tvätt, hänga en tvätt, amma, byta blöja, vika en tvätt, dammsuga, laga mat, stryka lite, amma, byta blöja osv...........Det är inget glamoröst liv men det är mysigt på något vis ändå.

Ha det!!

2 kommentarer:

Brunkullan sa...

Vad söta de är =). Tilde vill att våran bebis också ska heta Millie, men vi får väl se om vi kan få henne att ändra sig. Ha det så skoj i Stockholm!

Helen sa...

Vilken jättefin bild på småttingarna!! Ser så mysigt ut!