onsdag 7 januari 2009

Grrrrr

Efter att ha suttit i telefonkö i 50 minuter till försäkringskassan blir jag bortkopplad!!
Hur kan en statlig myndighet få vara så urusla på att ge service?? Vilken tur att jag är svinrik och har hur mycket pengar som helst på banken så att jag inte behöver föräldrapenningen;=)

Nästa helg bär det av till Stockholm. Jag och Millie ska åka på coachträff med blingo. Jag längtar jättemycket och hoppas att jag håller mig frisk.

Idag var vi på öppna förskolan för första gången. Kul att träffa lite nytt folk, Millie hon sov sig igenom hela tillställningen....zzzzzzzzzzzz.

Nu ska jag duscha och försöka komma i säng innan 23.00. I morgon ska vi på enmånadskontroll och jag tänkte promenera dit så vi måste upp i tid.

3 kommentarer:

Hanna sa...

Men nu skulle vi ju inte kalla det "öppen förskola" eller hur..? ;-)

Helen sa...

"Försäkringskassan ger inga råd i ekonomiska frågor" sa en tant till mig...Nehej, varför behövs dem då?
Hoppas du kommer fram till slut.

Carolas vardag sa...

En månad redan???Gud va det går fort Kram