torsdag 8 januari 2009

På g

Idag har jag gått min första brorunda på vääääääldigt länge. Det var så himla skönt att komma ut och röra på sig. På vägen hämtade jag en bärsjal som jag ska låna ett par dagar för att testa. Jag ska göra ett nytt försök att knyta i morgon för idag gick det inte så jättebra, Millies huvud hängde ut ur sjalen och det kan ju inte vara meningen, eller??

Idag kom jag fram till fk. Jag talade om att jag blivit bortkopplad igår och vips så fick jag superbra service. Tänk att det finns snälla människor på fk, det trodda man inte;=)

Daniel kom hit innan han åkte på crossbanan för att träna. Jag bjöd honom på middag och han tackade ja så jag gjorde lax med räksås och ris. Inte för att skryta men det blev supergott. Jag gjorde mig till och fräste räkskalen som sedan fick koka med lite vin och grönsaker. I med en skvätt grädde och såsen blev gudomlig.......

Nu har jag bokat tågbiljett till Stockholm så nu är det bara lite nya kläder som behövs. Vilken tur att det kommit en drös med kataloger...;=)

Natti natti

3 kommentarer:

Helen sa...

Kan jag få gå en matlagningskurs hos dig?????

Carolas vardag sa...

jag håller med föregående talare:)//Kram C

Anonym sa...

å jag behöver verkligen gå en matlagningskurs!!!