måndag 24 november 2008

Party party

I lördags var det tjejfest i Lofsdalen. Jag tror varenda kotte var där och partajade!! Mycket kul och god mat. Tyvärr hindrade min hals mig från att sopa mattan med tjejerna i singstar, men man kan ju inte alltid vara på topp;=)

Dagen efter var det mindre roligt. Jag är helt slut dagen efter jag varit uppe på natten. Dessutom fick jag sova i mitt ex:s säng och den är som en hängmatta. Varje gång Charlie tappade nappen så tog det en stund innan jag tagit mig upp för att leta efter den och ge honom den. Det blev sex timmars riktigt dålig sömn. Inte konstigt att jag fick sova middag två gånger på dagen sen, dessutom sov jag en timme innan finalen i "ensam mamma söker".

Tårarna rann när jag såg programmet. När Rickard kom gående mot Anette så började jag storlipa ( nu med när jag tänker på det), dom är ju så himla söta ihop. Det var så känslosamt när han sa att han älskade henne så himla mycket på sin goa göteborgska......Nu ska jag inte tänka mer på det för då kommer jag rödgråten till barnmorskan:=)

Idag ska jag försöka mig på att städa här hemma. Det ser helt förslräckligt ut. Tydligen är jag ensam om att tycka det så jag får väl ta tag idet. Fast jag ska inte klaga, Tage lämnar Charlie på dagis på morgonen och det är superskönt att slippa se honom gråta varje morgon.

Nu ska jag städa vidare....

1 kommentar:

Carolas vardag sa...

Jag tittade på nätet på programet och jag lipade också:)och jag har inte följt detta program eftersom vi inte har 3:anMen ett jätte gulligt par var dom:)Kram