torsdag 27 november 2008

Examen

Idag har jag lämnat in min sista uppgift i psykologin. Det handlade om psykisk ohälsa, ett inte helt främmande område när man levt så länge som jag gjort. Dessutom så har man ju i perioder varit omgiven av "idioter". Ursäkta om jag låter brysk, ni som läser det här vet att jag inte menar någon utav er.

Undra om man får en present av käre sambon idag, jag har ju faktiskt tagit examen!! Jag får nog påminna honom i så fall, eller så köper jag något åt mig själv som är från honom......jag får se hur jag gör. Iofs så fick jag ju en jättefin mobil häromdagen av honom, men den var jag ju tvungen att ha. Min gamla (den var iofs tages oxå....) var trasig och det går inte när man kan få bebis vilken dag som helst. En examenspresent är ju något helt annat, eller hur??

Nu ska jag softa i soffan och kolla på reprisen av Glamour. Jag visste inte att den gick på dagtid. Igår sa jag till Tage: Jag struntar i att titta på Glamour, jag leker med Cahrlie istället! Det här var naturligtvis EFTER att jag sett att det gick i repris på eftermiddagen;-)

2 kommentarer:

Carolas vardag sa...

klart du skall ha en Examens presentvad annars:)telefiónen måste du ju bara ha så den kan han inte räkna:)och föresten GRATTIS!!!till Examen:)Glamor :(fy så trist:)Ha det bäst KRAM

Gunilla sa...

Det är helt otroligt att du fortfarande ser på Glamour. Såg inte du den flitigt på 90-talet? Eller är blandar jag ihop den med någon annan serie?

Grattis förresten!!!!!!