onsdag 12 november 2008

Hypotereos

Ja så heter tydligen min åkomma. Förmodligen är det därför som jag bara vill sova dygnet runt. Det måste även vara därför som mitt hem ser ut som en stor loppis med en massa skit bara!!

Jaja, nu har jag fått medicin så det är väl bara att vänta på att den verkar. Inte lika roligt var det när jag läste på nätet att barnet i magen kan ta skada av att mamman har hypotereos....... Fast när jag väntade Charlie så hade jag GBS-bakterien och det var tydligen också jättefarligt med risk för hjärnskador. Jag har inte upptäckt några på honom än i alla fall.....

I morgon är det kurs i minialbumtillverkning på familjecentralen kl 19.00. Dit ska jag gå. Jag fullkomligt ÄLSKAR när andra människor organiserar saker som jag kan haka på.
Lördagen den 22/11 är det dessutom tjejmiddag i Lofsdalen. För 100,- så hjälps man åt med maten, äter upp den och fixar i ordning efteråt. Det skall jag oxå gå på.
Är det någon som vill följa med mig? Jag kör naturligtvis.......Kom just på att jag säkert inte når diskbänken med min stora mage;=) Hurra, hurra vad bra!!
Hör av er om ni vill följa. Det blir garanterat roligt och tokigt. Jag har ju bott i den byn i några år så jag vet vad jag pratar om.......

Nu ska jag fortsätta laga mat till mina pojkar. Daniel är här på besök så jag fjäskar till det med mozzarellafyllda kycklingbröst med basilikasås, allt för att han ska sakna min mat och komma hit lite oftare;=)

3 kommentarer:

Carolas vardag sa...

Jag hade gärna hänkat på midda för 100kr men du vet avståndet:)Oj vilken god mat du bjuder sonen på:)nog måste han väl komma hem oftare tycker jag med denna mat mamma:)nä nu skall jag hoppa i i duschen och sen på demo:) Sköt om dej KRAM

Anonym sa...

Vad trevligt med tjejfest i Lofsdalen....där ser man !!!!!!!!!

// Bodil

Maia sa...

Vad bra att de inte ignorerar ditt tillstånd som du skrev i en annan tråd. Känner flera som har detta och som mår bättre av LCHF-kost. Något att fundera på efter bäbisen kommit. Kramar! /Maia