torsdag 13 november 2008

Lite piggare

Idag har jag inte sovit något på dagen. Det kan ju bero på att jag sov tre timmar igår mitt på dagen och sedan 8 timmar i natt, men jag vill tro att det är min medicin som gör susen. Idag har vi fikat på em och det var trevligt som vanligt. Charlie var sur för hans film med stora maskiner är trasig. Hur förklarar man för en 2,5 åring att den inte går att se på? Jag vet tydligen inte för han fattade inte trots att jag försökte förklara minst hundra gånger.

I morgon ska Tage kanske vara ledig. Han skulle bara gå till jobbet en liten sväng och kolla läget. Jag tippar på att hon kommer att jobba!!
Det är en del som måste fixas här hemma och jag börjar få panik!! Det är hopplöst att få något gjort med min foglossning och Charlie som vill bli underhållen, ingen bra kombination.

Jag måste hitta en barnvakt. Jag får väl annonsera på sveg.info. När jag var yngre så gjorde vi inte annat än sprang omkring i gårdarna och passade bebisar. Vad gör dagens ungdomar? Samma som jag gör just nu kanske......surfar och bloggar;=)
Jag ska ta itu med det här snarast så att det händer något här hemma.

Nu ska jag se på Hell`s kitchen och äta sötlimpa och varm obo`y.

See You

3 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad är det för fel på oss då???? Vahhhh?? Tjoppa in honom hos oss när du behöver så blir W glad...
btw:Jag har bullarna i ugnen nu..

Gunilla sa...

Åh vad gott, limpmackor med oboy.

Väntar med spänning på vad det blir för bebis:)

Skönt att medicinen hjälper, det är hemskt att vara så trött så man bara vill sova dygnet runt.

Anonym sa...

Hej!
När ska vi göra julkort?innan el efter din förlossning??
hoppas allt är bra!
kram