onsdag 30 juli 2008

Nu är det gjort

Nu har jag äntligen varit på ultraljud. Allt såg bra ut och bebisen hade allt på rätt ställe, inget verkade saknas. jag har varit orolig att den inte skulle ha någon hjärna nämligen.
Nu tror ni kanske att det är något som ligger i släkten, inte på min sida vad jag vet i alla fall;=)

Ärligt talat så har jag faktiskt funderat på det. Det kan ju hända vem som helst. Nu var inte fallet så och det är jag mycket tacksam över.
Bebisen sparkade som en tok därinne och jag känner nästan ingenting. Det beror förmodligen på att den måste sparka mycket hårt för att nå igenom ca 2 dm späck hahaha. Jag känner väl första sparken i v 38 eller nåt!!

Idag har jag haft besök ac en väninnas dotter. Det var mycket revligt att sitta och prata gamla minnen. Hon har hunnit bli 28 år!! Det är inte klokt vad tiden går fort när man har skojigt......

Annars badar vi mest och latar oss. Jag försöker vända på dygnet åt Charlie. I morse lyckades vi ta oss upp till kl nio redan. I morgon ska jag ställa klockan på halv nio så att vi hinner ut och få lite sol på oss.

Jenny! Om du läser det här så kan du komma hem nu! Ni har varit borta länge nog. Nästa år får ni faktiskt vara borta när vi är det, bara så du vet;=)

Ha det bäst alla goa människor

3 kommentarer:

Carolas vardag sa...

Åååå äntligen har du varit hit:)Här får man skratta iallafall:)Här drar det snart ihop sig till Jubelee:)Gud om du ändå vore med:)va Nice det skulle va:)Ha det bra med bäbisen i magen:)Kram

Brunkullan sa...

På söndag kommer vi hem, kanske...

Gunilla sa...

haha...du är för rolig. Härligt att ni har det bra i värmen. Själv har jag jobbat hela värmeböljan och lagom tills jag slutar blir det säkert hagel, åska och drivis.