fredag 11 juli 2008

Bränt fläsk

Det blev inget Danmark!! Vi åkte till Rörö istället och hälsade på Marie.
På Rörö sken solen och det var underbart att simma i saltvatten. Jag smörjde in mig med sf 30 men lyckades ändå bränna mitt gäddhäng.

Idag har jag shoppat lite kläder så att jag passar in här nere lite bättre. Nya skor har jag oxå köpt....på NK, svindyra var dom. Fast jag fick dom på 50% rea som tur var. Nu har jag börjat gå in dom så jag har plåster på mina hälar hela tiden. Tänk att det är så svårt att hitta skor som passar mina megastora fötter.

I morgon ska vi till Skärhamn och träffa goda vänner. Förhoppningsvis ska vi ut och segla så nu vill jag ha lite storm. Bara lite eftersom det var typ 20 år sedan jag seglade sist.

På måndag ska vi till Österlen och det ska bli mycket kul. Jag har velat åka dit i många år, kul att det äntligen ska bli av. Vi ska äta fisk har vi bestämt. Tage fick fiskpinnar till lunch idag men det dög inte. Han vill gå på restaurang och äta riktig fisk sa han. Jag hänger mer än gärna på......

Hoppas att ni har det bra där hemma. Jag hoppas oxå att ni har tråkigt och saknar mig. Jag går faktiskt omkring och tänker på er då och då......Den här restaurangen hade Jenny och tobba gillat!! Kolla vilken snygg scarves, typ en sådan har Veronica. Åh vilken snygg fruktskål, den hade passat på Lindas köksbänk osv osv osv. Så är det faktiskt, jag tänker mycket på er och hade tyckt att det var skoj om ni var här, alla ni andra oxå som jag inte nämnt, ni vet vilka ni är!!

Ha det bäst

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vi saknar er också! Här är allt bra, Edvin har slagit sig på ögat, min lille boxare.. Johnny fortsätter sin karriär som grävare och jag växer.. Kramar till er! //Ms Scarfes

Carolas vardag sa...

Klart vi saknar dej:)men roligt att du tar dej tid att blogga så vi vet vad du gör:)Kram och må så gott

Anonym sa...

Igår frågade Molly om vi kunde åka till Charlie och bygga pussel, så nu är det nog dags att ni kommer hem!