tisdag 1 juli 2008

Ååååååååååååhhhhhhhhhh

Jag har sett delar av blingos höstkollektion!! Jag är ju gravid och lite känslig så tårarna rann när jag tittade på bilderna. Vi fick ritade teckningar och jag vet att kläderna är tusen gånger finare i verkligheten men jag grinade ändå.
Det kommer vuxenkläder och jag hoppas verkligen att jag ska kunna trycka in mig i alla plagg. Skit samma, jag kommer att köpa dom ändå, jag känner mig själv bra vid det här laget;=)

Tänk om jag fick lägga ut bilderna så ni fick se.....tyvärr får jag inte det. Men om ni inte skvallrar så kan jag säga att lila kommer tillbaka i nya skepnader, och brunt i ett jättefint mönster.

Ja det var otroligt mycket fint!!

I morgon är det jobb igen och det känns fortfarande skoj. Vi har riktigt kul på dagarna när vi jobbar. Tur är väl det, jag hatar att jobba med surfisar!! Jag jobbar alltså INTE med sådana nu.

Nu är det bara tre dagar kvar tills vi åker. Idag städade vi husvagnen och i morgon ska jag börja packa in allt som ska med. Det kommer att se ut som en Tupperwarebutik i skåpen. Underbart va??
Det finns bara en nackdel med mitt jobb: jag får finnar när jag står så mycket vid stekbordet.
Usch, det är inte snyggt precis, hoppas de försvinner innan jag når civilisationen.

Godnatt

2 kommentarer:

Carolas vardag sa...

Åååå det gillar jag:)Tupperware i dina skåp i husvagnen:)det skall ju se ut att du sålt/säljer? Tupperware:)Roligt att du skriver blogg igen har saknat dej:)för man får ju skratta när du skriver:)Kram och sköt om dej

Helen sa...

Hoppas ni får det bra i göteborg..du kan väl vinka lite åt Partille-hållet för mig..jag är ju därifrån!
När kommer bebisen??
kram