tisdag 22 juli 2008

Borta bra men hemma bäst....

Nu har vi kommit hem och nästan packat upp allt. Vi har även hunnit stöka ner så nu ser det ut som det brukar här!!

Idag har "mamas" varit här och fikat. Det var kul att träffas igen, har saknat dom allihop!!
Idag har jag varit slö hela dagen. Jag var hos Jenny i stugan till ett i natt och det går tydligen inte för sig att vara uppe så länge. Jag känner mig bakfull dessutom. Kan det bero på att jag satt brevid en som drack vin igår tro?? Jag är ju känslig mot rusdrycker.......

I morgon ska vi ha matgäster och det ser jag mycket fram emot. Inte lika kul att jag måste städa......Så nu avslutar jag här och sticker ut och fixar altan!!
Godnatt

2 kommentarer:

Brunkullan sa...

Tack för en jättegod middag och en väldigt trevlig kväll!

Gunilla sa...

Kan man inte få se en bild på magen??