måndag 7 juli 2008

Rapport från Sveriges framsida

Hej alla goa vänner här och där......

Nu är jag äntligen i mitt esse. Solen har skinit och luften är varm och luktar hav och tång. Igår kväll hade dock sambon lite gaser så då luktade det mest rutten tång i vår husvagn.

Resan ner gick bra. Charlie öppnade toadörren så hela restaurangen såg mig sitta på toa, men det var det värsta som hände så jag får väl vara nöjd.

I morgon ska vi på NK och shoppa säger Tage, jag hakar på och får väl slinka in på rean på Lindex. Skor måste jag oxå ha....jag känner mig hopplöst ute i mina foppatofflor.

På torsdag åker vi förhoppningsvis till Danmark. Jag längtar redan till smörgåsbordet på båten.....och de danska wienerbröden......mums!!

Nu ska vi äta chokladpudding som tage beställt. jag kommer att kräva en glass på McDonalds på hemvägen...

Ha det bra

2 kommentarer:

Brunkullan sa...

Ha en bra dag i Danmark! Själv jobbar jag äntligen sista dagen före semestern, härligt!

Maia sa...

Hej! Jag kom just hem från Sydney. Till VÄRLDENS hemsida känns det som. Ha det trevligt i Danmark idag och njut av det lagoma vädret. Skönt att det är sol men inte FÖR varmt.