fredag 30 maj 2008

Zzzzz

Det är mycket sova just nu.
Jag har insett att jag måste sova ett par timmar varje dag för att orka. Hur sjutton ska det gå på torsdag då Daniel tar studenten?
Det känns inte som en bra kombination att ha hela huset fullt med släkt, vara superstressad, ha gravidhormoner som svämmar över och dessutom vara supertrött!! Det är dömt att misslyckas.

Idag har jag varit riktigt nyttig ska ni veta!
Hamburgare från gatukök till lunch och en pizza till middag, halsbrännan är total!!
Så här går det då jag är trött och inte sover på dagen.
Min kropp blir helt lealös (det är den iofs redan innan oxå;:) och jag orkar bara ligga ner. Fast Glamour orkar jag alltid titta på:=)
I morgon ska jag vara nyttigare. Jag känner att jag inte mår bra på sådan här mat, pizzan var dessutom inte ens god.
Det blir grillad fläskfilè med färsk sparris i morgon, kanske lite fetaostcreme till, mums vad gott. Mycket bättre än pizza faktiskt.

Nu ska jag sova och drömma något trevligare än jag gjorde i natt.

2 kommentarer:

Creative Lounge sa...

Ska du ha barn! Man får grattulera! ;) Gu va kul! :)

MVH Evelina & Robin

Margareta sa...

grattis säger jag med! Va roligt med en baby.Vi hoppas på fler barnbarn vi.Den minsta blir 6 i sommar. Vi behöver en liten att gulla med.
Vår egen lille baby tar studenten på torsdag.( nu förstår du kanske varför jag inte är ute på bloggarstråt så mycket these days. Och nu ilar jag vidare till skurhinken.... Ha det gott min kära kollega i Studentmorsebranschen// M