torsdag 8 maj 2008

Tråkiga torsdagen

Idag har det varit en ganska tråkig dag. Det börja med att Charlie blev galen när jag skulle lämna honom. Han skrek till han spydde......inte alls nice!!
På jobbet gjorde jag 60 pannacottor! Det är inte jätteroligt att hälla upp 60 st småglas.
Hemma har jag grävt upp en rabatt som min sambo sådde gräs i. I morgon ska vi köpa nya blommor säger han. Jaha! Var då?? Blomnisse har inte dom jag vill ha!
I bland är det drygt att bo på en liten ort. Speciellt när det inte finns det man vill ha NU!!

I morgon jobbar jag full dag! Vi har tre bokade middagssällskap. Det ska faktiskt bli kul. Och på lördag ska vi på kalas. Det blir kul, det vet jag.

Nu ska jag lägga mig tidigt för en gångs skull.

Natti

1 kommentar:

Creative Lounge sa...

Nu är det tävlingdax igen på Robins Garderob! :)
Vinn Presentkort på barnkläder från kidsbutik värde 500:-

Mvh Robin & mamma Evelina