lördag 3 maj 2008

Karlar!!

Daniel har födelsedagskalas i Lofsdalen (kalas låter tryggare än fest) så Fredrik ska sova här i natt. Det är så trevligt för Tage att ha någon att gadda ihop sig mot mig med grrrrrrrrrrrrrr.
Karlar ska man tas med en och en. Inte med sambon och sitt ex samtidigt. Jag känner mig i underläge. Jag fightas inte bra då märker jag hahaha. I morgon sticker Fredrik och då är jag själv med Tage........

Annars har det regnat idag. Usch fy och bläääääääääääää.
Grannen bjöd på varm smörgåstårta och det var fantastiskt gott. Jag ska göra det till lunch i morgon när Daniel och Andrèa kommer tänkte jag.

Inbjudningarna till studenten börjar bli färdiga. Det ska bli kul att ordna en stor fest med en massa god mat längtar....

Godnatt på er

4 kommentarer:

Creative Lounge sa...

Ja, visst är skönt att få klippa bort vinter burret.
Såg du att jag fyndat ett mössa på Blingo på barnmässan i umeå. Kul kul! Ååå jättefin

Hoppas ni har en trevlig helg

/Robin & mamma E

Carolas vardag sa...

Silikonpensel från Tupperware skall det va:)helt klart men det trodde jag alla fattade:)

ååå vad kan det tänkas bli att du bjuder på till student festen:)??Vi ha också student Zabina hon tar studenten iår men vi far till exet och gästas där:)hihihi Vi hade student fest för Cicci i fjol så man känner sig riktigt nöjd:)Studenten nu förtiden är ju fan värre än när någon fyller 50 år.Klar med deklarationen??Jag har suttit typ i två veckor känns det som men nu är den klar:)skönt//Kram

Hanna sa...

Maken och brorsan brukar gadda ihop sig mot mig, rått men hjärtligt. Ibland blir det lite för mycket. En scrapmentor kan man söka i forumet på Scrappiz, det finns en speciell avdelning för mentorer. Kram

Anonym sa...

Hemma igen! Eftersom både jag och mamma Vera har varit borta ett tag så måste vi nästan få uppdatera oss lite över en fika snart? OM inte annat så blir det 2-års kalas på lördag, men jag återkommer om det!