torsdag 22 maj 2008

Hemlisar

Nu vet jag Gunillas hemlis! Hon har gift sig!! Hurra vad roligt för henne. Själv blir jag nog aldrig gift igen verkar det som. Jag har friat tre gånger och får blankt nej varenda gång.
Nu har jag fattat och tjatar inte mer....om det då i alla fall.

Annars händer det inte mycket. Jag går upp och rusar ner och gör en macka så jag inte ska spy. Sen väcker jag Charlie och fixar till honom.
Efter dagislämning jobbar jag till tolv, sen sover jag till 13.55. Rusar ut till bilen för att hämta Charlie. Leker med honom till Tage kommer vid fyra. Då käkar vi middag och sen intar jag liggläge i soffan till det är dags att sova. Kul va??

Jag är så trött att jag somnar var som helst. Igår somnade jag hos frissan och häromdagen så somnade jag när vi lekte. Jag vaknade och Charlie var på övervåningen...inte bra!

Nu är det snart helg och det ska bli jätteskönt. Jag ska fixa till i trädgården och på söndag blir det kalas i Lofsdalen. Åh vad härligt det ska bli med tårta!!

Sov gott

3 kommentarer:

Hanna sa...

Vad jobbigt att vara så trött, men det kommer ju något väldigt positivt av det hela. Kram Hanna

Carolas vardag sa...

Det kommer bli bättre jag lovar,men det blir tyngre också:)Hoppas du har det bra och inte behöver må illa Sköt om dej KRAM

Helen sa...

Det kan hända mycket när man är gravid o trött plus redan har en liten....hoppas du snart blir lite piggare...