torsdag 29 maj 2008

Lite onyttigt vetande om mig

1. Namn jag lyssnar till: Mantis och mamma, ibland till Milda
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är social och att jag har en förmåga att kunna prata bort en pinsam tystnad jättenkelt.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag har dåligt tålamod och stressar jämt fast jag inte behöver.
4. Detta är jag rädd för: Att något ska hända mina barn.
5. Tre saker jag vill varje dag: Shoppa, baka en kaka och vara med mina barn.
7. Detta tycker jag om att göra: Baka, laga mat, umgås med vänner, åka skidor, pilates, shoppa, vara i trädgården.
8. Detta vill jag göra just nu: Resa mig upp från stolen och se mitt hem städat.
9. Bästa känslan: När mina barn är glada.
10. Värsta känslan: Oro, stress och ångest
13. Jag vill gifta mig: Ja, då.
14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Resa långt bort länge, köpa en ny husvagn och bli smal.
15. Detta vill jag ha i present: Blomstercheckar och en Kitchen Aid
16. Min käraste ägodel: Min elvisp och mina tupperwareburkar
17. Detta har jag på mig just nu: Sunkigt nattlinne
18. Favoritkläder: Mjukisbyxor och tunika
19. Favoritdjur: Katt
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Pop
21. Tre av mina favoritlåtar för tillfället (just nu i skrivandets stund) : Mercy med Duffy, Hero med Perrelli och I`m yours med Jason Mraz
22. Skola - roligaste/tråkigaste ämneRoligast: Träslöjd Tråkigast: Matte
23. Stjärntecken: Skytten
24. En bok jag gillar: En bok om en flicka som heter Nancy, en svensk författare som jag glömt namnet på.
25. En film jag gillar: Broarna över Madison county
27. Favoritdoft: Basilika och lavendel
28. Detta äter jag gärna: Kött!
29. Dricker helst: Mineralvatten
30. Favoritgodis: Lakrits.
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Bara det är varmt och myggfritt
32. Färg på mina ögon: Blå.
33. Min längd: 175 cm
34. Jag tror på: Fader, son och helig ande faktiskt!!
35. Jag spelar: Allan ganska ofta
36. Person jag beundrar: Mina väninnor Ulla och Helena i Göteborg
37. Så här bor jag: Hus i Sveg
38. Antal döda krukväxter i hemmet: en faktiskt
40. Det här gör mig avtänd: Bondefasoner och läskiga dialekter
41. Favoritfärg: Blått
42. Favoritcitat: “Det du sår får du skörda"
43. En hemlighet jag vet: Den lär komma fram i ljuset snart och då vet ALLA den.
44. Bästa present jag fått: Alla blommor kanske
45. Senast köpta skiva: Ingen aning.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Kan inte tänka så.....
47. Det jag är minst nöjd över med mitt utseende: Min vikt
48. Udda förmåga/egenskap: Jag skulle nog kunna sälja sand i Sahara
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En häst tror jag
50. Utmanade: Karlar.............

Natti natti

1 kommentar:

Carolas vardag sa...

Hahaha det var mycket här som vi är lika på:)Mår du bra annars??Kram och sköt om dej