måndag 26 maj 2008

Bruna fingrar och svarta fötter

Ja det är vad man får av trädgårdsarbete. I alla fall jag. Dessutom är mina fingrar hur torra som helst, jag får nog smörja mig ordentligt i kväll.

Annars händer det inte mycket just nu. Lite otroligt att jag orkade ut i trädgården en stund i kväll, annars sover jag mest.
Helt otroligt att man kan vara så trött som jag är just nu. Jag sover som ett spädbarn ca 12 tim /dygn.
Nu börjar nedräkningen till studenten. Det är mycket som ska fixas innan det är klart. Trädgården behöver definitivt en uppfräschning. Jag har planerat att vara ledig nästa vecka så jag inte behöver stressa.

Tänk om jag kunde få hit tanterna i rent hus! Det skulle vara helt underbart. Bättre än att åka på spa faktiskt.
Nu ska jag gå och sova.....
Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

1 kommentar:

Maia sa...

Jahaja. Så du kör "Brun-Utan-tvål"! Ett klassiskt alternativ för den som inte vill använda Brun-Utan-Sol. Hihi...